Vaša podpora strankam
Kako vam lahko pomagamo?
Preden nas kontaktirate, si oglejte naša pogosto zastavljena vprašanja, da boste lahko hitro našli odgovor, ki ga iščete.
Pogosto zastavljena vprašanja
Kako lahko vrnem izdelek, ki sem ga kupil?
Izdelke lahko brezplačno vrnete v 50 dneh po prejemu naročila. Če želite registrirati vračilo, se prijavite v naš portal za vračila s številko računa in e-poštnim naslovom.
Ko boste opravili korake v portalu, vam bomo po e-pošti poslali nadaljnja navodila, vključno z obrazcem za vračilo in etiketo za vračilo, ki jo morate natisniti. Obrazec vstavite v pošiljko in nalepko pritrdite na škatlo. Poskrbite, da boste blago vrnili v celoti in po možnosti v originalni embalaži. Če originalne embalaže nimate pri roki, uporabite ustrezno nadomestno embalažo in poskrbite, da je blago dobro podloženo.
Ali moram stroške vrnitve plačati sam?
Izdelke lahko brezplačno vrnete v 50 dneh po prejemu naročila. To lahko storite brez navedbe razlogov.
Imate zakonsko pravico, da si v 14 dneh premislite. Vendar po lastni izbiri ponujamo podaljšano 50-dnevno politiko vračanja, da lahko našim strankam zagotovimo boljše storitve. Več informacij je na voljo tukaj.
Uporabite naš portal za vračila in zagotovili vam bomo etiketo za vračilo, ki jo lahko natisnete, ter navodila, kako nam poslati izdelek nazaj.
Koliko časa traja garancija za izdelek?
Za vse izdelke velja 24-mesečna garancija (za zasebne stranke). To obdobje začne teči na dan dobave.
Kdaj bom prejel povračilo za vrnjene izdelke?
Ko prejmemo vaše izdelke, traja do 14 delovnih dni, da je denar viden na računu, ki ste ga uporabili za nakup.
Vrača portal
Želite vrniti svoje naročilo ali poslati poškodovan izdelek?
Za čim hitrejšo obdelavo vaše poizvedbe uporabite naš portal za vračila: