Razsvetljava v supermarketu
Koncept osvetlitve po meri za supermarketDobra osvetlitev v supermarketu poveča prodajo. Z odlično urejenimi prodajnimi prostori in usmerjenim vodenjem po ponudbi izdelkov je blago predstavljeno bolj privlačno, kupci pa se v trgovini zadržijo dlje časa. Poleg tega nakupovalno izkušnjo obogati vabljiva, estetska in nenazadnje prijetna osvetlitev. Zaradi teh vidikov je razvoj individualnega koncepta razsvetljave, prilagojenega trgovini, bistvenega pomena.
- Vabljiva podružnica
- Odlično predstavljeno blago
- Povečanje prodaje
Lumories.siVaš projekt razsvetljave z
Z dobro načrtovano osvetlitvijo je supermarket videti bolj vabljiv, blago pa bolj privlačno. Upoštevati je treba številne dejavnike, med drugim velikost supermarketa, razporeditev polic, vrsto razstavljenega blaga in želeno vzdušje. Lumories.si Zanesite se na strokovnjake za oblikovanje razsvetljave s številnimi izkušnjami v panogi.
Svetilke in svetilke za razsvetljavo supermarketov
Pri izbiri svetilk za supermarkete upoštevajte individualno arhitekturo, želeni svetlobni vzorec ter nenazadnje stroškovno učinkovitost in trajnost. Pri tem ima uporaba sodobne razsvetljave LED v supermarketih številne prednosti.
Prednosti razsvetljave LED v supermarketih
- Manjši stroški energije za varčnejšo razsvetljavo
- Nizki stroški vzdrževanja zaradi tehnologije osvetlitve z dolgo življenjsko dobo
- Zmanjšanje emisij CO2 za trajnostno podobo
Po podatkih študije Nemške agencije za energijo predstavlja razsvetljava 22 odstotkov porabe energije v živilskem sektorju. Energetsko učinkovita, dolgotrajna in za vzdrževanje nezahtevna tehnologija razsvetljave, kot so diode LED, lahko zato ne le poveča prodajo, temveč tudi zmanjša stroške obratovanja.
Naše najpomembnejše kategorije
Zakonske zahteve za razsvetljavo supermarketov
Različna področja uporabe razsvetljave supermarketov
Osvetlitev v supermarketu mora poudarjati kakovost različnih skupin izdelkov, vključno s sadjem, mesom, sirom in pecivom. Različne kakovosti svetlobe in vrste razsvetljave posebej prispevajo k predstavitvi blaga in s tem k privlačnosti trgovine.
Osvetlitev na vhodu in blagajni v supermarketu vpliva na prvi vtis kupca in mora ustvariti zaupanja vredno vzdušje. Hkrati mora razsvetljava zagotavljati svetle in udobne delovne pogoje za zaposlene. To na primer dosežemo s paneli LED z UGR <19. Te plošče zagotavljajo enakomerno in prijetno ambientalno osvetlitev brez neprijetnega bleščanja.
Enakomerna osvetlitev v supermarketih kupcem omogoča, da se hitro znajdejo in udobno izberejo želeno blago. Reflektorji LED in razpršilne svetilke LED so se izkazali kot osnovna razsvetljava za supermarkete. Te svetilke ustvarjajo ustrezno ravnovesje med svetlobo in senco, tako da so izdelki v supermarketu prikazani kar najbolje in so videti kakovostno.
Osvetlitev rib in mesa poudarja svežino in kakovost teh živil. Zato je pomembno izbrati svetlobne vire z naravno barvno reprodukcijo (Ra > 80) in primerno barvo svetlobe: rdeče meso in vrste rib, kot je tuna, so bolj okusne pri topli beli svetlobi (< 3 300 K), medtem ko nežno belo meso in ribe, kot so morska plošča, trska in morski list, izkoristijo dnevno belo svetlobo (5 000 do 6 000 K). Blago je pogosto razstavljeno z reflektorji LED ali širokokotnimi cevmi LED. Ker svetloba LED oddaja le zelo nizko stopnjo infrardečega in UV sevanja, so živila in embalažni materiali prav tako zaščiteni, kakovost izdelkov pa se ohranja dlje časa.
Osvetlitev polic in prehodov pritegne pozornost kupcev na izdelke in prispeva k prijetni nakupovalni izkušnji. Pri tem je pomembno, da ne nastanejo močne sence, ko se stranke približajo blagu. Za izpolnjevanje teh zahtev so še posebej primerni reflektorji LED in sledilni reflektorji LED z visokim indeksom barvnega videza (Ra >80). Te svetlobne rešitve zagotavljajo, da naravne barve izdelkov niso popačene in da so etikete dobro berljive.
Pri osvetlitvi sadja in zelenjave je poudarek na poudarjanju naravne lepote izdelkov. Ker večina kupcev ocenjuje kakovost in svežino blaga po njegovi barvi, je v tem primeru priporočljiva visoka barvna reprodukcija (Ra > 80) v kombinaciji z zelo toplo barvno temperaturo približno 2 700 K. Uporabljene svetilke morajo zagotavljati predvsem poudarjeno osvetlitev in vsebovati le majhen delež ambientalne osvetlitve. To omogoča tudi privlačno modeliranje oblik sadja in zelenjave s svetlobo.
Osvetlitev za pecivo in sir je namenjena privlačni in vabljivi predstavitvi teh izdelkov. Prilagojena osvetlitev poudarkov pritegne pozornost kupcev posebej na območja in police v supermarketu, kjer so ti izdelki na voljo. Običajno se uporabljajo reflektorji LED in sledilni reflektorji LED z visokim barvnim odtenkom. Te svetilke zagotavljajo, da so izdelki videti v svojih naravnih barvah, hkrati pa zagotavljajo visoko energetsko učinkovitost tudi pri dolgotrajni uporabi.
Pijače in neživilsko blago so najbolje poudarjeni v univerzalni beli svetlobi s temperaturo približno 4.000 K. Tu je priporočljiva tudi dobro načrtovana osvetlitev s poudarkom, ki bo kupce posebej opozorila na te skupine izdelkov. Takšna osvetlitev spodbuja kupce, da opazijo pijačo in neživilske izdelke. Priljubljena rešitev za osvetlitev je tračna osvetlitev, ki poteka vzporedno s policami. Ti zagotavljajo obsežno in enakomerno ter nenazadnje svetlo osvetlitev prostora za predstavitev izdelkov.
Drogerijski in gospodinjski izdelki zahtevajo posebno vrsto predstavitve izdelkov, saj so običajno razstavljeni na ločenih prodajnih površinah. Poudarjena predstavitev blaga, pri kateri je blago poudarjeno s svetlobo, prehodi in prometne površine pa se umaknejo v ozadje, je smiseln koncept osvetlitve za te skupine izdelkov. Za privlačno predstavitev izdelkov in hiter pregled je pomembno, da je porazdelitev svetlobe prilagojena geometriji police. Za osvetlitev so priporočljivi sistemi LED in reflektorji LED z univerzalno belo barvno temperaturo približno 4.000 K.